Lukijat

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Serenalla

Menin tänään Serenalla. Kiva tunti oli :) Mentiin eka pitkin ohjin uralla. Mentiin harjoitusravin kautta kevyeeseen raviin. Mentiin maapuomeja. Sitten laukattiin ilman jalustimia pitkä sivu. Niin tehtiin aika pitkään. Sitten annettiin pitkät ohjat ja käveltiin uran sisäpuolella. Tossa ei oo todellakaan kaikki :D Laitoin nyt jotain siihen. Tässä kuvii:






                                                Laatu on paras!


Krasse oli myös tänään tunnilla :) Autoin ratsastajaa Krassen laitossa. Se ratsastaja pelkäsi Krassea joten se ei ollu helppo juttu :D

Tässä ny joku ridauspostaus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti