Lukijat

lauantai 2. marraskuuta 2013

sain vihdoin tehtyy blogin :)

jjuu eli oon -01 syntynyt heppatyttö Etelä-Suomesta. Käyn tallilla Trans Horses ky. Lemppareita on kertynyt jo kaksi (Serena ja Krasse) ♥ eli hoidan Krassea sunnuntaina. Ainii mun tunti on sunnuntaina. Lupaan postaa usein :)
                                             Tossa krasseee ♥
                                             Minä ja Serena ♥
                                                   Minä ja Krasse ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti