Joo eli tää on tällänen minipostaus huomisesta tallipäivästä. Eli niinku normaalisti on krassen hoitovuoro ja oma tunti. Tunnista sanon vaa että meen serenalla ja kuvii tulee :) Krassen hoitamisest tulee varmaa myös kuvii. Otan Serenast myös mahdollisesti kuvii. Huomenna tulee isompi postaus että moi tältä kerralta :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti