Lukijat

lauantai 2. marraskuuta 2013

minipostaus huomisesta :)

Joo eli tää on tällänen minipostaus huomisesta tallipäivästä. Eli niinku normaalisti on krassen hoitovuoro ja oma tunti. Tunnista sanon vaa että meen serenalla ja kuvii tulee :) Krassen hoitamisest tulee varmaa myös kuvii. Otan Serenast myös mahdollisesti kuvii. Huomenna tulee isompi postaus että moi tältä kerralta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti