Lukijat

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Moi rakkaat lukijani! Tää postaus on siis tämän päiväisestä tallipäivästä :) Menin siis Serenalla (taas). Tunti oli kiva ja menevä. Ekaks noustiin selkään ja ratsastettiin käyntiä pitkin ohjin. Sitten mentiin kevyessä ravissa kolmikaariset molemmilla pitkillä sivuilla. Sitten piti nostaa laukka ja laukata lyhyet sivut. Serena oli vähän liianki innoissaa ja en saanu melkee takas raviin :D Tehtiin nin aika pitkään. Sitten mentiin harjotusravissa uralla. Sitten siirryttiin käyntiin ja annettiin pitkät ohjat vähäksi aikaa. Vähän ajan päästä otettiin lyhyet ohjat ja siirryttiin harjotus raviin. Laukattiin taas lyhyet sivut. Sitten annettiin pitkät ohjat ja mentii kaartoo. En sit muista ihan kaikkee mitä tehtii, et tos on aika pieni osa. Joo ja krassen hoitovuoro oli myös! Krasse oli vihdoin tunnilla (se on ollu sairaslomalla ontumisen takia). Siis se oli ALKEISKURSSILLA! Se oli eka tunti siis saikun jälkee. VETI HIRVEET PUKIT! nohnoh krasse c: mutjoo postaan taas joskus :D !


sori toi aita :c Mut toi on siis vanha, tänää ei tullu hyvii kuvii nii otin ton.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti