Lukijat

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Leikkis Serenalla :)

Menin sitten taas kerran Serenalla :) Laitoin Serenan kuntoon ja se meni ihan moitteettomasti. Tunnista en enempää sano kun että leikittiin siis Talli palaa, seuraa johtajaa ja peilii. Seuraavalla viikolla jatketaan leikkimistä :3 Krassenkin hoidin :) Se oli ehkä vähän arka kavioista. Kuvii ei nyt tuu koska ei tullu hyvii. Tällänen pieni postaus nyt sitte. MyDay on tulossa :)

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Serenalla

Menin tänään Serenalla. Kiva tunti oli :) Mentiin eka pitkin ohjin uralla. Mentiin harjoitusravin kautta kevyeeseen raviin. Mentiin maapuomeja. Sitten laukattiin ilman jalustimia pitkä sivu. Niin tehtiin aika pitkään. Sitten annettiin pitkät ohjat ja käveltiin uran sisäpuolella. Tossa ei oo todellakaan kaikki :D Laitoin nyt jotain siihen. Tässä kuvii:






                                                Laatu on paras!


Krasse oli myös tänään tunnilla :) Autoin ratsastajaa Krassen laitossa. Se ratsastaja pelkäsi Krassea joten se ei ollu helppo juttu :D

Tässä ny joku ridauspostaus :)

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Moi rakkaat lukijani! Tää postaus on siis tämän päiväisestä tallipäivästä :) Menin siis Serenalla (taas). Tunti oli kiva ja menevä. Ekaks noustiin selkään ja ratsastettiin käyntiä pitkin ohjin. Sitten mentiin kevyessä ravissa kolmikaariset molemmilla pitkillä sivuilla. Sitten piti nostaa laukka ja laukata lyhyet sivut. Serena oli vähän liianki innoissaa ja en saanu melkee takas raviin :D Tehtiin nin aika pitkään. Sitten mentiin harjotusravissa uralla. Sitten siirryttiin käyntiin ja annettiin pitkät ohjat vähäksi aikaa. Vähän ajan päästä otettiin lyhyet ohjat ja siirryttiin harjotus raviin. Laukattiin taas lyhyet sivut. Sitten annettiin pitkät ohjat ja mentii kaartoo. En sit muista ihan kaikkee mitä tehtii, et tos on aika pieni osa. Joo ja krassen hoitovuoro oli myös! Krasse oli vihdoin tunnilla (se on ollu sairaslomalla ontumisen takia). Siis se oli ALKEISKURSSILLA! Se oli eka tunti siis saikun jälkee. VETI HIRVEET PUKIT! nohnoh krasse c: mutjoo postaan taas joskus :D !


sori toi aita :c Mut toi on siis vanha, tänää ei tullu hyvii kuvii nii otin ton.

lauantai 2. marraskuuta 2013

minipostaus huomisesta :)

Joo eli tää on tällänen minipostaus huomisesta tallipäivästä. Eli niinku normaalisti on krassen hoitovuoro ja oma tunti. Tunnista sanon vaa että meen serenalla ja kuvii tulee :) Krassen hoitamisest tulee varmaa myös kuvii. Otan Serenast myös mahdollisesti kuvii. Huomenna tulee isompi postaus että moi tältä kerralta :)

sain vihdoin tehtyy blogin :)

jjuu eli oon -01 syntynyt heppatyttö Etelä-Suomesta. Käyn tallilla Trans Horses ky. Lemppareita on kertynyt jo kaksi (Serena ja Krasse) ♥ eli hoidan Krassea sunnuntaina. Ainii mun tunti on sunnuntaina. Lupaan postaa usein :)
                                             Tossa krasseee ♥
                                             Minä ja Serena ♥
                                                   Minä ja Krasse ♥