Lukijat

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Leikkis Serenalla :)

Menin sitten taas kerran Serenalla :) Laitoin Serenan kuntoon ja se meni ihan moitteettomasti. Tunnista en enempää sano kun että leikittiin siis Talli palaa, seuraa johtajaa ja peilii. Seuraavalla viikolla jatketaan leikkimistä :3 Krassenkin hoidin :) Se oli ehkä vähän arka kavioista. Kuvii ei nyt tuu koska ei tullu hyvii. Tällänen pieni postaus nyt sitte. MyDay on tulossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti