Lukijat

sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Anteeks :c

Joo, sori en oo ehtiny kirjottamaan pitkään aikaan. On tapahtunu kaikenlaista mm. Rästiä Tamaralla ja Serenalla menoa. Vaihoin ryhmää edistyneimpiin koska mielestäni entinen ryhmäni oli ehkä vähän helppo. Krassekin on alkanu menee tunneilla (ollut siis sairas). Oon nytten siis Lapissa ja mulle on hommattu rästejä. Alotan siis uudessa ryhmässä vasta tammikuussa ja sinne oon toivonu Retuu, Serenaa ja Krassee. Haluisin kyllä mennä eniten krassella koska en oo menny sillä pitkään aikaan c: Tämä on siis kuvaton postaus. Ekalle tunnille uudessa ryhmässä oon hankkinu jo kuvaajan. Siitä postausta myöhemmin.